Najčešća pitanja

OPĆENITO


Dostava je besplatna za baš SVE proizvode iz vaše ponude? 

Tako je. Na onlineshop.hr nema skrivenih troškova i prikazana cijena je konačna. I da, dostava je besplatna i uključena u cijenu.

Što je s carinom? Je li i ona uključena u dostavu?

U cijene nije uključena carina, po potrebi je obračunavaju carinski službenici kada artikl stigne u zemlju primatelja. Više informacija saznaj ovdje. 

Kad ćete odgovoriti na moj upit?

U najkraćem mogućem roku, ali imaj na umu da naša korisnička služba radi radnim danom, 09-17h. 

PLAĆANJE

Mogu li platiti pouzećem/prilikom preuzimanja paketa?

Plaćanje pouzećem nije moguće. Dobavljači iz inozemstva prihvaćaju isključivo avansno plaćanje.

Mogu li platiti putem Paypala, kreditnom karticom ili kreditnom karticom na rate?

Trenutno ne podržavamo te načine plaćanja. 

Zašto moram platiti dodatnu proviziju od 5-6 kn u banci/pošti/FINI?

Kod svake uplate fizičke osobe na žiro račun pravne osobe (tvrtke, odnosno - nas), banka u svojim poslovnicama računa minimalnu proviziju od 6 kn. Uplatom u Pošti ta provizija iznosi 5 kn (do iznosa od 273,22 kn), a u poslovnicama FINE 4,80 kn (do iznosa od 494,85 kn). 

Najpovoljnija opcija je uplata Internet bankarstvom, pa će provizija koju će banka uzeti iznositi 1kn (plaćanja unutar iste banke, mi smo Erste banka :)) ili 2 kn (plaćanja prema drugim bankama).

U kojem je roku potrebno napraviti uplatu?

U roku od tri radna dana. Ponuda za plaćenje i rezervacija tvoje narudžbe ističe nakon 3 radna dana, te je nakon toga potrebno ponovno napraviti narudžbu, dok se ova prošla poništava.

DOSTAVA

Dolazi li paket na kućna vrata i što ako nitko ne preuzme paket?

Poštar će najčešće paket dostaviti na unesenu adresu. No, ukoliko poštar ne zatekne nikog na navedenoj adresi, ostavit će obrazac za preuzimanje paketa u pošti. Paket je u pošti moguće podići isključivo osobno i u roku od 5 dana od primitka obrasca. 

Mogu li nakon potvrde narudžbe mijenjati adresu dostave paketa?

Nakon što je narudžba napravljena i pošiljka poslana iz inozemstva, nažalost nije fizički moguće promijeniti adresu dostave, budući da se pošiljka nalazi u međunarodnom poštanskom prometu, a već na putu prema krajnjoj destinaciji. Ukoliko imate saznanja da pošiljku nećete moći preuzeti u pošti možete napraviti punomoć na drugu osobu / podnijeti zahtjev za zadržavanje pošiljke na pošti ili za preusmjeravanje na drugu adresu. Za više informacija pročitati pitanje "Što napraviti ako nisam u mogućnosti preuzeti pošiljku?"

Može li netko drugi preuzeti paket u pošti koji glasi na moje ime?

Može li se napraviti nadoplata za brzu dostavu?

Što napraviti ako nisam u mogućnosti preuzeti pošiljku?

 

POVRAT I REKLAMACIJE

 

Koliko košta dostava?

Ima li skrivenih troškova?